اخصائي موارد بشرية - غليونجي| HR Specialist - Ghalioungui


وظائف خالية بشركة غليونجي

مطلوب لشركة غليونجي اخصائي موارد بشرية

Human Resources Specialist Jobs In Ghalioungui

Ghalioungui requires Human Resources Specialist

للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل


* جميع الترجمات معتمدة على جوجل


الشروط | Job Requirements

Hold HR Diploma is A MUST
Language : Excellent command in both written and spoken English
Computer skills : Expert user of Microsoft Office
Bachelor's degree in any disciple
Good knowledge of other relevant HR tools
General Competencies

Working under pressure
Adaptable to change, problem solving & Multi tasks
People management with effective communication skills.
Attention to Detail
Solving Problems
Negotiation skills
Interviewing skills
Ability to work individual or within a team
Multi tasking skills


ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
عقد دبلوم الموارد البشرية لا بد منه
اللغة: إجادة ممتازة في كل من اللغة الإنجليزية المكتوبة والمنطوقة
مهارات الكمبيوتر: خبير مستخدم من مايكروسوفت أوفيس
درجة البكالوريوس في أي تلميذ
معرفة جيدة بأدوات الموارد البشرية الأخرى ذات الصلة
الكفاءات العامة

العمل تحت الضغط
قابل للتغيير ، وحل المشكلات والمهام المتعددة
إدارة الأفراد مع مهارات التواصل الفعال.
انتبه للتفاصيل
حل المشاكل
مهارات التفاوض
مهارات المقابلة
القدرة على العمل الفردي أو ضمن فريق
مهارات متعددة المهام


مهام الوظيفة | Job Duties

مهام وظائف اخصائي موارد بشرية في مصر | job duties For Human Resources Specialist Jobs In Egypt

Recruitment:

Develop and implement contemporary recruitment methods to attract top-quality candidates appropriate to the position that company needs
Develop and use proven, cost-effective recruiting strategies to fill job openings.
Perform searches for qualified job candidates, using sources such as computer databases, networking, Internet recruiting resources, media advertisements, job fairs, recruiting firms, or employee referrals
Screening resumes categorizing candidates according to job analysis and preparing interview assessment reports for potential candidates.
Phone screening potential candidates and setting up interviews appointments
Conducting face to face interviews and simulation calls
Inform job applicants of details such as duties and responsibilities, compensation, benefits, schedules, working conditions, or promotion opportunities.
Preparing the job offers and making sure that they have been signed.
Responds appropriately to phone calls, emails, faxes, or direct contact with Candidates
Coordinating new hires orientation programs
Enforcing strong relationships with Newspaper, agencies, educational institutions, learning and development suppliers to enable the company to achieve their business objectives.
Conduct exit interviews and ensure that necessary employment termination paperwork is completed.
Training:

Design, plan, organize training plan for employees.
Communicate & Update training providers
Coordinate the training needed according to the training plan
Assess the employee, training materials and the instructors through the training period.
Follow up the training process with the employees & inform them with any updates
Monitor, evaluate, or record training activities or program effectiveness
Personnel:

Process, verify, and maintain personnel related documentation, including staffing, recruitment, training, performance evaluations.
Explain company personnel policies, benefits, and procedures to employees or job applicants
Ensuring that all employees’ files and records contain all employment papers.
Track reviews and handle performance management issues with managers and staff
Performs other related duties as required and assigned.

ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
تجنيد:

تطوير وتنفيذ طرق التوظيف المعاصرة لجذب أفضل المرشحين المناسبين للموقف الذي تحتاجه الشركة
تطوير واستخدام استراتيجيات توظيف مجربة وفعالة من حيث التكلفة لملء الوظائف الشاغرة.
إجراء عمليات البحث عن المرشحين المؤهلين للوظائف ، باستخدام مصادر مثل قواعد بيانات الكمبيوتر ، والتواصل ، وموارد التوظيف عبر الإنترنت ، والإعلانات الإعلامية ، ومعارض الوظائف ، وشركات التوظيف ، أو إحالات الموظفين.
يستأنف الفرز تصنيف المرشحين وفقا لتحليل الوظيفة وإعداد تقارير تقييم المقابلة للمرشحين المحتملين.
فحص المرشحين المحتملين الهاتف وإعداد المواعيد المقابلات
إجراء مقابلات وجهًا لوجه ومكالمات محاكاة
إبلاغ المتقدمين للوظائف بالتفاصيل مثل الواجبات والمسؤوليات ، والتعويضات ، والمزايا ، والجداول الزمنية ، وظروف العمل ، أو فرص الترقية.
إعداد عروض العمل والتأكد من توقيعها.
يستجيب بشكل مناسب للمكالمات الهاتفية أو رسائل البريد الإلكتروني أو رسائل الفاكس أو الاتصال المباشر مع المرشحين
تنسيق برامج توجيه جديدة
إنفاذ علاقات قوية مع الصحف والوكالات والمؤسسات التعليمية وموردي التعلم والتطوير لتمكين الشركة من تحقيق أهداف أعمالهم.
إجراء مقابلات الخروج والتأكد من اكتمال إنهاء الأعمال إنهاء العمل الورقي.
تدريب:

تصميم وتخطيط وتنظيم خطة تدريب للموظفين.
التواصل وتحديث مقدمي التدريب
تنسيق التدريب اللازم وفقا لخطة التدريب
تقييم الموظف ومواد التدريب والمدربين خلال فترة التدريب.
متابعة عملية التدريب مع الموظفين وإطلاعهم على أي تحديثات
مراقبة أو تقييم أو تسجيل أنشطة التدريب أو فعالية البرنامج
شؤون الموظفين:

معالجة الوثائق المتعلقة بالموظفين والتحقق منها وصيانتها ، بما في ذلك التوظيف والتوظيف والتدريب وتقييمات الأداء.
اشرح سياسات موظفي الشركة ومزاياها وإجراءاتها للموظفين أو المتقدمين للوظائف
التأكد من أن جميع ملفات الموظفين وسجلاتهم تحتوي على جميع أوراق التوظيف.
تتبع المراجعات والتعامل مع مشكلات إدارة الأداء مع المديرين والموظفين
يؤدي واجبات أخرى ذات صلة على النحو المطلوب والمعين.


الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
صفحة الفيس بوك الخاصة بالشركة FB Page
مقر شركة غليونجي : المقطم - القاهرة


للتقديم لوظيفة اخصائي موارد بشرية بشركة غليونجي يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Human Resources Specialist job vacancy in Ghalioungui please send your CV to E-Mail




cv@ghalioungui.com
او على 
mail@ghalioungui.com


mentioning the job title in the subject line
او عن طريق نموذج التقدم للوظائف على الموقع الرسمي للشركة

أحدث أقدم